Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Selecteer het item uit de shop en klik op de button ‘in winkelmand’. Het item zit nu in je shopping bag. Hier kun je nog producten verwijderen of toevoegen en je winkelmand bijwerken. Wanneer je bent klaar bent met shoppen kan de bestelling worden afgerond door naar je winkelwagen te gaan en te klikken op ‘doorgaan naar afrekenen’. Hier dien je de volgende stappen te doorlopen:

Factuuradres:
Je dient je persoonlijke gegevens in te vullen. Indien je voor het eerst shopt bij ons kun je direct een account aanmaken zodat hij al je gegevens bewaart voor een volgende shopsessie. Ben je al klant? Log dan direct in, zo kun je sneller afrekenen want al je gegevens zijn al ingevuld.

Verzending:
Druk vervolgens op ‘Ga door naar de verzendmethode’ en hier zie je direct wat de verzendkosten zijn voor jouw bestelling. Vervolgens kies je de betaalmethode en kun je aangeven of het factuuradres hetzelfde moet zijn als verzendadres. Indien anders, dan kun je dit hier aanpassen. Ook kun je hier een notitie plaatsen over je bestelling.

Betaling:
Vervolgens kies je de betalingsmethode die je wilt wilt toepassen. Vervolgens ga je akkoord met jouw bestelling en onze algemene voorwaarden. Door te klikken op bestelling plaatsen rond je de bestelling af door de betaling te voldoen.

Plaats je bestelling:
Je ontvangt een ontvangstbevestiging van jouw bestelling per email. Wij gaan dan direct over op het klaarmaken van jouw pakketje. Wij verzenden via DHL en altijd als een (brievenbus)pakket. Heb je geen ontvangstbevestiging ontvangen? Kijk dan eerst je spam filter in de email. Nog steeds geen ontvangstbevestiging? Stuur dan een mail naar klantenservice@marniq.nl.

 

Hoe wijzig ik een bestelling?

Heb je de bestelling geplaatst en is deze afgerond dan is het helaas niet mogelijk om deze te wijzigen. Wel kun je een mailtje sturen aan klantenservice@marniq.nl zodat wij nog kunnen kijken of we iets kunnen betekenen. Vaak worden de bestelling direct klaargemaakt dus helaas kunnen wij geen garantie geven dat je bestelling kan worden gewijzigd.

 

Hoe wijzig ik het adres van mijn bestelling?

Heb je de bestelling geplaatst en is deze afgerond dan is het helaas niet mogelijk om dit te wijzigen. Wel kun je een mailtje sturen naar klantenservice@marniq.nl met het verzoek om je adres aan te passen voor deze levering. Indien het pakketje al is verzonden door onsis dit niet meer aan te passen en wachten wij tot we het pakketje retour hebben ontvangen, na ontvangst van je pakketje zullen wij ervoor zorgen dat het naar het juiste adres wordt verzonden.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen €5,00 (incl. 21% BTW) per pakketje (levering 1-3 werkdagen)

Zendingen worden altijd als (brievenbus)pakketje verzonden inclusief track&trace code.

 

Hoe volg ik mijn bestelling?

Als je een track & trace hebt ontvangen dan kan je de bestelling volgen doormiddel van deze barcode. Je ontvangt deze barcode van ons in een e-mail met de benodigde gegevens.

Het kan voorkomen dat de bestelling een vertraging oploopt vanwege drukte, een storing of staking bij de DHL. Wij zijn hiervoor niet verantwoordelijk. Mocht je bestelling om een onduidelijke reden vertraagd zijn dan kun je een e-mail sturen naar klantenservice@marniq.nl. Wij kijken dan of we wat voor je kunnen betekenen.

 

Heb je een account nodig om bij Marniq te kunnen shoppen?

Je hebt geen account nodig om bij Marniq te kunnen shoppen. Wel is het handig om je gegevens te bewaren omdat je dan bij een volgende shopsessie niet opnieuw al je gegevens hoeft in te voeren. Deze bewaren wij voor je, zijn veilig opgeslagen en worden niet gedeeld met derden. Je kunt je ten alle tijden registreren bij Marniq.

 

Heb je een account maar ben je je wachtwoord vergeten?

Je kunt je wachtwoord opnieuw aanvragen door te klikken op registreer / login rechtsboven van de pagina. Midden onder vind je het tabje wachtwoord vergeten? Vul je email-adres in en klik op verstuur. Er wordt een link naar je emailadres verzonden waarmee je je wachtwoord kunt resetten.